loading...
کانون هواداران چلسی در ایران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین تالار 0 202 chelseafc
soheil بازدید : 196 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

قرارداد این مدافع باتجربه با آبی ها در پایان فصل جاری به اتمام می رسید و به نظر می رسید که او در تابستان آینده استمفوردبریج را ترک خواهد کرد

 Ashley Cole of Chelsea profile pic

اشلی کول، مدافع چپ چلسی، با این باشگاه برای تمدید قراردادش به مدت یک سال دیگر به توافق رسید.

قرارداد این مدافع باتجربه با آبی ها در پایان فصل جاری به اتمام می رسید و به نظر می رسید که او در تابستان آینده استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شد اما او اکنون قراردادش را با باشگاه لندنی به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه چلسی گفت:" خوشحالم که برای هشتیمین فصل در چلسی می مانم. من خاطرات بسیار خوبی در این باشگاه دارم و از هر جلسه تمرینی در این تیم لذت می برم. کادر فنی باشگاه فوق العاده هستند و تمرین کردن با هم تیمی هایم را دوست دارم.

من تقریبا به همه خواسته هایم در چلسی رسیدم. قهرمان لیگ برتر و چمپیونزلیگ شدم؛ قهرمان جام حذفی شدم؛ البته همه دوست دارند قهرمانی های شان ادامه پیدا کند و به یک باشگاه بزرگ تبدیل شوند. شما همیشه برای قهرمانی در جام های مختلف می جنگید.

بودن در این باشگاه برای 7 سال و قبل از آن بازی کردن برای آرسنال، باعث می شود تا شوق کسب موفقیت را از دست ندهید. می خواستم در چلسی بمانم زیرا ما همیشه برای قهرمانی و رسیدن به موفقیت های بیشتر تلاش می کنیم. این اشتیاق و خواست برای رسیدن به جام های بیشتر هرگز از بین نمی رود."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما با آمدن مورینیو موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 946
  • بازدید کلی : 26,726